.

.

kejanggalan~

 


 merekalah sahabatku~
kwan dr sekolah rendah smpai menengah.:)
ritu km hangout bersama ke SUNWAY CARNIVAL Seberang Jaya.
rancang last minit jaa. ingat bertiga rupa2nya mmbrku ajak atikah skali.
mmg tak sangka betoi sbb km mmg dh lama lost contact lpas abeh UPSR.
maklumla dlu manada henfon nk wechat/wasap bagai an.
kiqa lam 11tahun cmtu km bepisah. akhirnya betemu jugak. :)
dan tak sangka-sangkanya mereka betiga beskirt & blouse.
byangkan aku sorang jaa yg pkai sluaq & T-shirt.
sbb sebelum2 ni mmg yg tu jea aku pkai law hangout ngn kwan.
maklumla tak reti begaya. aku jnis suka simple2 jea.
hee..aku pun menebalkan dirila. tp sumpah!
ku rasa janggal gila kot. malu malu malu gila huu.
bg org laen mst nmpk biasa tp aku. nmpk songsang~
sbb depa muslimah tp aku?haha tp xpala..
kiranya pasni kalau kluaq ngn depa aku dh tawla nk pkai apa.
insyaALLAH nnt ku cuba ubah pakaianku ke arah yg lebiy sopan.
aminnn  :)





No comments:

Post a Comment